Interieur!

Eftersom att tva av barnen ar\har varit valdigt sjuka sa har aven jag varit tvungen att kanna mig sjuk. Jag menar om minstingen ligger och sover hela dagen och tittar pa barnfilmer, vilket annat val har jag?
Jag har med andra ord legat inne nu i tre hela dagar, har aven paborjat den fjarde, och gor ingenting. Nar jag inte hade lamnat huset pa 48 timmar i tisdags beslutade jag mig for att smyga ivag en stund nar pappan "slutat jobbet". Det var underbart! aldrig njutit sa av en promenad!

Sen att jag rakade ga till ett parti dar dem har klader och lite andra saker bidrog till att min promenad som planerat skulle ta 30 mintuter blev 2 timmar, sa nar jag nasta gang tittade pa klockan var jag tvungen att springa hem. ( tror verkligen inte mid overgodade kropp tog skada... )

Jag lagade mat pa kvallen och hela dagen igar var jag ensamma med barnen eftersom foraldrarna var ute och reste ( jobbade )
Pappan kopte for ovrigt med sig en parfym till mig, jag sa dior poison , men det blev en dior poison by night! Shit, tycker inte ens den luktar gott, sager jag nu 700 kr fattigare! men dyraste parfym, som jag betalt med egna pengar och till raga pa allt, stammer inte lukten in! Kanske bara maste vanja mig....
Otur ar mitt nya namn.

Idag sa fort barnen ar hemma fran skolan ska jag ta mig ut ur huset, maste rensa huvudet. Vad ar bast en 2 timmars lang promenad eller en shopping runda? Vet ju vad jag helst foredrar iaf. Snart ar det lordag och da kan jag shoppa en hel dag om jag vill!



var overlycklig nar min familj tagit med vanligt smagodis!



bjuder pe en bild fran helgen nar mina foraldrar var har! Mixade familjer i soffan! :)

Kommentarer
Postat av: Má

Åh kul att dom kom och hälsade på dej:) godis från dollar is da shit!

2009-12-10 @ 21:20:52
Postat av: Bellan

Underbart med lite ny energi från familjen.

DU ÄR SÅ HIMLA FIN LILLAN!!!!

2009-12-10 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0