Tssss bed time

Ligger i sangen och ska snart stoppa in horlurarna sa jag kan somna med en harlig lat!! imorse vaknade jag med Gyllene Tider sjungande i mitt ora - hela aret har jag vantat pa...
Jag stangde av musiken, tittade pa klockan och borjade dromma! Vad ar det med alla dessa dromma; jag blir sa otroligt less pa att dromma! Jag vill bara sova tungt. Drommer om att jag aker tillbaka till Sverige - Mardrom? Nja varre saker kan handa.

Ne ska ta mig i kragen, imorgon kommer nagon av barnen for att vacka mig. Det bar namligen ivag mot alperna, maste fa en insyn av hur det kommer se ut lite langre fram med all sno nar vi ska aka dar! Hoppas solen lyser som den gjort de senaste dagarna because J'aime le soleil!
Men solel gillar inte mig, som pappan sa for nagon dag sedan till den aldsta sonen.

Pappan - Look Martijn, we never had an au pair how looked like an tomato!! hahaha!

I funny one that man!

Comme je dis, au lit maintneu!

I hope you don't forget Always look on the bright side of life!!

PS I really proud over my Bella baby (Isabelle) for really taking her as from Umea!!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0