This week!

Denhär veckan händer allt! Eller kanske inte allt, men det är i varje fall väldigt mycket som händer. Träffade förmodligen Elena för sistat gången på väldigt länge eftersom att hon nu flyttar till halmstad imorgon. Jag hoppas dock att hon kommer och hälsar på mig i frankrike under året.
Det är många som försvinner ifrån mig nu och börjar sina "nya" liv där man själv är långt ifrån. Jag själv ska också iväg vilket känns spännande, men det vore att ljuga om jagsäger att jag inte är det minsta nervös. Men det hör väl bara till antar jag?

I sommar bestämde jag mig för att ta tag i Au pair resan till frankrike och dagen efter hade jag en familj och planer för ett år framöver. Den 22 Augusti avgår mitt flyg till Frankrike eller Geneve, där jag sedan därifrån åker till frankrike.

Jag har fyra dagar där jag helst skulle vilja göra så mycket som möjligt och det ska jag försöka med. Träffa så  många som möjligt. Ett år känns länge men när man är mitt uppe i det så är det inte lika länge.
Under min vistelse ska jag skriva här så att ni får följa mig, jag tänker uppdatera mer än vad jag gjort under sommaren. Vilket dock inte säger så mycket. :)

Nej nu ska jag återgå till verkligheten och göra Johan sällskap. Han som är så tråkig och bara sover!

hadé bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0