Oublié ma camera - C'est terrible

Jag ar ju inte sann, nu nar jag skulle till alperna och allt ( for forsa gangen i mitt liv ) sa glommer jag kameran hemma!! Ibland blir man sa less, hur ska jag nu minnas dessa "slopes" utan sno? Ja, nog tjatat, men det ar tammetusan inte sant :)

Det var dock en valdigt trevlig dag uppe i bergen och jag har sett Europas hogsta berg ( mont blanc ) atit fransk lasange et une tarte de fraise!! Jag som trodde dem var snala med fettet har, jag maste gatt upp fem kilo sen jag kom hit!! Men lika glad ar jag for de men gladast ar nog barnen. Forsta dagen jag kom var det valdigt viktigt att jag vagde mig, och som vissa kanske vet har jag fobi mot det sa jag sa promt och bestamt att jag inte ville men de nast in till tvingade mig upp pa vagen och den visar knappt 40 kilo! Valdigt bra trots att jag spanner musklerna nar jag krampaktigt forsoker lyfta upp min kropp med hjalp av handfatet!

Njae slutpratat om detta, som sagt en valdigt bra dag och trevligt med familjen! Tog den vanliga simturen i sjon och eftersom det blev varmt till lunch, uppe i alperna, blev det kallt ( mackor ) till middag det var nastan avslutningen av min dag, trots att jag gjort mycket mer efter det!

Dem ar sa roliga har, som nar jag gjort en flata i min lugg igar sager mamman

" Oh that's so typical Sweden, you now when you go on Ikea, all of the furtuniers have that ones!! Hahahah!"

Jahapp sa jag och gick och la mig!!





Typsik svenska flatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0