Mal a ma tete!!

Jag har ont i huvudet och ska testa om det blir lite battre med en kopp te, men tvivlar starkt! Vad jag behover ar en god natts somn och en lang morgonpromenad imorgon!!

Denna dag har passerat som vilken dag som helst, varit pa skolan och tittat. Skolan dar barna ska borja! ett dopp i sjon och sen bara forsokt varit ute i solen. Idag var det 22 grader i skugan och jag fros lite, bortskamd som man blivit ville jag nastan dra en kofta over klanningen.

Tror jag ska avrunda for jag kanner inte for att sitta har, ska hjalpa barnen med att plocka ihop deras skolsaker!! Lagger upp bilder istl som far beratta lite om min dag ( fem roliga minuter :) )

Qute ones



sma saker underhaller ofta sma barn



Och sjalvklar pa mig, den basta utkladnaden av oss alla. Idag har jag tankt massor pa "Hej hej, blond och dumm det ar mitt namn" Bellan kommer du ihag??


Kommentarer
Postat av: din bellan

hur skulle jag kunna glömma, fan vad jag saknar dig

2009-09-01 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0