Le weekend

Idag ar det fredag och helgen har borjat, hur fullt det an later kanns det konstigt att inte festa eller ha festat pa en vecka, tankte jag saga, men nu nar jag tanker efter ar det tva veckor! Men desto battre for min kropp. Har ar vi kultiverade sa vi dricker bara lite vin och nagon ol. Som Idag efter att ha varit pa stranden, man ar lite kall och vad ar inte battre an att ta en kall ol i duschen. Underbart eller hur?

Jag kanner att jag maste rycka upp mig, jag sover allt for lange pa dagarna eftersom dem har saker for fonstrena som gor att tout ma chambre et noir, ja helt kol svart!

Idag var annu en dag som var lungn och inte fullt sa stressig, hunnit lasa lite och varit pa stranden med de tva aldsta barnen. Traffade en very strange but polite man. Jag fick en Cd med Barbara, en valdigt kand sangare harifran, och han hjalpte mig med att bara pasen med badklader och handukar.

Visste ni foresten att jag bor granne med Putins, rysslands diktator, dotter. Och sen att min Au pair mama har jobbat for... Ska ta reda pa mer information om den saken innan jag berattar for det later verkligen skumt!! ;)

Ne nu ska jag ga upp for att ta mitt te och en dessert med dem vuxna, nar barnen nu sover. Hoppas alla har det bra hemma, och festa lungt!!



  

Marie à la lac



moi à la lac



Martijn et l'homme avec son chien



Un dusch parfai avec un beer



och ett avslut med den mysiga duschrocken!! influerad av det dutch language!!

tout l'heure mes copaines!!

Kommentarer
Postat av: victoria

Ah vad harligt du verkar ha det linn, verkar vara mysig familj och gulliga barn! saknar dig min lilla marsipanbakelse!

2009-08-30 @ 00:32:09
URL: http://livetmedenryggsack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0