Ce ne pas grave!!

Nej det gor inget att det svider lite i mitt ansikte, for idag fick jag brannan jag ville och fragat efter! Très bien pour moi!
Tog med mig tre av barnen for att ga pa stranden eftersom den fjarde och yngsta,Julie, ar sjuk. Vi var dar men inte allt for lange. Kanske fran 2-halv 7.
Jag tog annu en sovmorgon idag, det blev sent igar eftersom familjen hade frammande. Valdigt trevliga hollandska manniskor. Fick mig en komplimang med.

Den kvinnliga besokaren - Oooh are all the Au pairs so qute, I mean you really a qute on!

Jag sma ler bara lite, ni vet, som bara jag kan.

Nej ska ladda upp bilderna jag lovade!!

damn it it dosen't work, try it tomorrow instead!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0