Bonne vin blanche.

Sitter just nu och dricker ett glas med vitt vin, valdigt gott och betydligt godare an i Sverige! (Fast vi formodligen importerar varat vin fran frankrike eller narliggande stallen!)

Idag var det forsta dagen jag tog hand om barnen sjalva, vilket inte var det lattaste. Jag har nog overskattat mig sjalv. Om jag bara kunde flytande franska hade det varit betydligt lattare. Men det gick och ibland ar det bra med motgangar. Nar foraldrarna sedan kom hem tog jag med mig de tva yngsta pa en simtur, jag la mig sedan och vilade pa en servette, och somnade till, vilket var underbart.

Vid halv 8 ikvall gick vi hem och nu sitter jag bara och vantar pa maten, barnen ater forst och sedan ar det varan tur. Det ar annu en vecka till allvaret borjar och imorgon om det ar bra vader ska jag nog forsoka ta mig till solen och fa lite farg pa min kropp som borjar blekna, vilket vi inte tycker om.

Nej forlat om mina halsningar ar valdigt trakiga men ska battra mig, imorogon ska jag ha kameran med mig och forsoka fanga ogonblick som ar varda att se!

Bara sa ni vet, inga storre framsteg med franskan. Idag svor jag for jag var sa lass Oh mon dieu!!!

But always look on the bright side of life

Kommentarer
Postat av: svettig flicka i san jose

jag tycker du ar duktig linn :D haha. men lite bilder skulle vara roligt! nu sitter jag och svettas har.. har redan brant mej och inbillar mej magsjuka hela tiden! Puss , hemlig van

2009-08-26 @ 23:24:42
Postat av: Frida

Fan vad grym du är! Får typ gåshud för att du är så cool =) Massa Pussar och Kramar!!! (Sanne hälsar också!)

2009-08-27 @ 13:21:36
URL: http://fulfritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0