waisted

Jag är verkligen helt borta känns det som. Sitter just nu hemma och bara njuter av tillvaron. Ska vila lite i sådär 1 timme eller någonting eftersom vi har bestämt träff att vi ska äta vid 7 med en massa folk. Och nu kommer Cissi hem efter att ha varit och handlat så nu kanske det blir bullar :) eller att vi skjuter upp det till imorgon!

Har varit på stan hela dagen kände mig inte så sugen på det men vad gör man inte för laget. har visat victorias tysk, madeliene runt på en massa affärer i Umeå. Hon skulle försöka hitta en pressent till hennes syster och det slutade med 1 par vita snö örhänge riktigt fina var dem. Sen följde vi bara med och tittade på tyskarna när dem åt på max, skönt att bara sitta och inte behöva anstränga sig.
Jag har verkligen haft turen på min sida dem 2 sista dagarna, igår när jag slog huvudet i bordet att det inte blev värre än vad det är och så nu när vi var på stan.

Jag och Victoria hade lämnat våra cyklar utanför max inatt för hennes mamma kom och hämtade oss, för att inte våra tyskar skulle behöva ta sig hem själva. Hur som helst låste jag cykeln. Man är ganska nervös att cykeln ska vara bort när man lämnar den mitt inne i stan trots att man har låst den. Jag ser att min cykel är kvar och när jag ska leta efter låset kan jag inte hitta de. Det visar sig att låset ligger på marken under min cykel. det inneär altså att jag har tryckt ihop låset men inte runt cykelns hjul utan bara i luften. Hur borta får man vara? Men glad är jag för det, min cykel stog kvar.

Ne nu ska jag ta en powernap innan tyskarna kommer, ladda om för kvällen när den riktiga festen är! ;) värmde bara upp lite lätt igår så att säga! ;) Är iaf hur trött som helst. Erika kommer nog när som helst med en massa saker med. Sen vid 7 ska vi ganska många träffas upp och äta pizza! finns det bättre bakismat ? Kanske en sallad.  Ne nu ska jag sluta svamla och ta mig en tupplur.

Always look on the bright side of life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0