Vilken morgon.

Ja det kan man verkligen säga, inte haft en lugn och behaglig stund på den här tisdagsmorgonen. Det hela började när jag skulle cykla till skolan och känner att det verkligen gör ont i min mage. Kan knappt cykla men jag måste. Kommer till skolan och hinner ta det lungt i ungefär 10min innan jag måste bege mig till sjukhuset för att ta TBC sprutan. Uppför svingen som är den värsta backen i hela Umeå. När jag kommer dit verkar det som att jag glömt mitt intyg, jag kan altså inte ta sprutan, klockan är då ca halv 11. Jag har till 12 på mig att hämta intyget. Ut i regnet tar cykeln och cyklar mina 7 km hem för att hämta intyget, sedan den långa vägen tillbaka. Eller aa tar bussen från stan, eftersom jag är dyngsur.

Blir ännu bättre av att sprutan svider som satan, jag skulle även ta kort till ghana ambassaden som jag verkligen var tvungen att göra. Jag ser ut som, ja jag vet inte?

Ne varför klaga, jag fick en held del motion och allt löste sig till sist. Jag måste se det possitiva, jag har tagit srutan och måste inte göra det en annan dag, jag har nyss lämnat in mina kort och ja det var väl allt.

Ska jobba återigen ikväll, hoppas det blir lika kul som igår. Och att det går lika bra som igår! ;)


And don't forgot, Always look on the bright side of life! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0