Vilken kväll.

Precis kommit hem från jobbet och ligget i min schässlong och myser, kollar på någon ny serie som har börjat på 4an ! Den verkar rätt bra! Gick återigen bra att jobba, tiden gick fort och de är alltid ett plus i kanten. Jag fick inte min återkomst till min självklara order, var någon annan som hann före! Det bjuder jag på! 

Lite kul när jag sitter på jobbet och lyssnar på n¨ågra tjejer som pratar om jobbiga samtal som dem har varit med om en av tjejerna säger:

Det är hemskt när dem man ringer till säger att dem har cancer och sån skit.

Ja det lät väldigt roligt helt enkelt. Och sån skit! Nej vet att det kan kännas lite obehagligt att komma till personner som säger att deras respektive precis har gått bort eller liknande!  Annars har det inte hän särskilt mycket, ska se klart på dethär tv programmet och sen måste jag fortsätta med min U-lands frågor!

ne nu ska jag rycka upp mig och samla krafter.

Byeee

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0