Vilken dag.

Idag har jag haft en av dem sämre på väldigt länge, jag ska berätta om den och sen ska jag lägga denhär dagen i en soppåse och slänga den.

Jag är  "sjuk"  idag så var hemma från skolan, kl 10.30 var jag på en arbetsintervju. Det gick väl kanske inte så bra, var en väldigt sträng man som skrämde upp mig lite. Sen har jag varit som ganska uppskrämd hela dagen. Så det var ingen bra början, eftersom att det inte kändes som det gick särskilt bra på intervjun. 
Efteråt cyklade jag till Victoria och vi gjorde sällskap till staden där vi åt lunch. Inte så mycket mer med det.

Jag tog mig äntligen tiden att åka till skatteverket för att reda ut hur mycket skatt jag ska betala, det är där jag känner hur less jag börjar bli. Det är en djungel det där med skatt. När inte ens dem som jobbar med det vet hur mycket skatt man ska betala, vem vet då? Vi fick tom prata med någon expert och inte ens hon visste.

Jag hade lovat Victoria att följa med till en trafik skola och de är då jag känner, att det här dagen skulle jag nog aldrig ha klivit upp, min kjedja på cykeln går av, den går altså helt av. Hoppet dog. Vi fixar med Victorias körlektioner och sedan ska vi ta oss hem? Men hur.
Jag tog 5 djupa andetag och tänkte: ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE.
Det gjorde jag med, jag höll i Victorias axel när hon cyklade, det löste sig altså någorlunda bra ändå, jag slapp ju cykla hem, fick som snålskjuts.

Jag tänkte på en sak, jag är jätte dålig på träning, men är det bra att träna när man har jätte mycket träningsverk. Eller det kanske är bra rentutsagt?

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0