Vilka Tjejer.

Jag är så otroligt stolt just nu över min och Malins insats, vi har lyckats byta kjedja på min cykel, nästan helt utan hjälp! För vissa kanske det inte låter som  ett sånt stort problem, men det är verkligen ingen enkel sak att byta kjedja, tro mig. Det har bara strulat en himla massa, det visar sig att man inte alls behöver ta av hjulet utan det viktiga var att kjedjan inte satt ihop. Vilket den gjorde, men hur som helst får vi den på rätt plats, det visar sig att den var 4 centimeter för kort. Men vi klarade det ändå.

Få se hur länge den håller, kanske går av imorgon när jag cyklar till skolan bara för att den är för spänd. Nej dagen har faktiskt blivit väldigt upplyft av det här, nu slipper jag vänta på bussen, och anpassa mig till en massa tider.

Vart ingen träning ikv heller, men en del annat har blivit gjort. Victoria och Malin har tillbringat större delen av sin kväll här med mig och Cissi, en massa plugg och en del pratande och tv tittande har förekommit i våran lägenhet. Vi har bytt lampor, målat väggar och bytt gardiner. Vilka händiga tjejer, vi har kommit fram till att vi klarar oss allt bra utan män! ;) Ne jag funderar på att ta tag i mig själv och läsa lite i min bok, jag som har varit så duktig idag!

Annars har dagen varit rätt lugn, förutom att jag varit trött och haft ont i huvudet vill säga, tog en powernap där vid halv 5, hoppas det inte påverkar min nattsömn allt för mycket. Tack och lov har jag sov morgon imorgon, det ska bli skönt att få sova ut lite iaf. Men nu ska jag röja lite här och vara social med mina vänner.

Som jag brukar säga : Always look on the bright side of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0