Usch för Buss.

Har äntligen kommit hem från en allt för gräslig bussresa. det var hemskt att sitta på en buss i 6 timmar, det gick mycket bättre när jag skulle till Tärna och iaf hade någonting att se fram emot, men nu när jag skulle hem kändes det bara tungt, med en jobbig skol vecka framför sig och allt! Sen när jag sitter på bussen och inte har någonting att göra ringer jag till en massa folk som inte har tid för mig.
Sen kommer Ellen på i lycksele och blir min ängel som håller mig sällskap, då är det väl självklart att alla andra kompisar också blir lediga och ringer som gamar. Näe då är det min tur att dissa. ;)

Nu sitter jag ser på filmen Hitch, är hur mysigt som helst nu på hösten när det börjar bli mörkt ute, det ända som fattas är lite levande ljus! Det skulle vara mysigt. Hösten är faktikt väldigt fin med massa färger på löven och sen på kvällarna när stjärnorna lyser och det är helt kolsvart. Ja som sagt de är nog inte så farligt med höst ändå.

Nu är det snart måndagmorgon och jag har musik, måste nästan lyssna på lite musik och få igång rytmkänslan, bra att v förmodligen har teori, behöver jag inte kämma ut mig! ;)

Ha en mysig kväll nu alla barn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0