Trötter.

Jag börjar bli trött, och klockan är mycket nu med. Mycket för mig iaf, eftersom jag har haft en sådan påfrestande dag! Eller nu ljuger jag för er alla, jag har haft världens lugnaste och mysigaste dag. Har mest bara varit med mina tjejer, lagat mat och JA jag HAR pluggat, skrivit mitt andra inlägg til ulandsbloggen, dock har jag inte publicerat det ikväll. Hade förväntat mig att Victoria skulle komma ikväll men hon uteblev av någon konstig anleding som jag inte har en aning om varför? Hon brukar aldrg tacka nej till en myskväll.

Ligger just nu i tv rummer med en massa ljus tända, ska snart dra mig in till sovrummer möjligvis öpnna ett fönster. det är så otroligt varmt här! Malin ligger och sover, jag har lutat mitt huvud med henne och haft datron i knät, men efter att mitt ben kändes som att et höll på att börja brinna, var jag tvungen att flytta ner till golvet. Men Malin är lika söt där hon ligger och sover. Ack så avundsjuk, vill också ha mitt smink borttaget och allt

Imorgon ska jag jobba och sen blir det träning, sen ska jag tillbringa min kväll med Isabelle. Det kan bli kul, har sett fram emot det länge men det blir som aldrig av. Bara för att jag är så extremt seeg. Ja det är mitt fel jag vet Isabelle, vad har du för tråkig kompis?

Nej kom nyss på att jag måste ringa mamma och pappa, dem åker imorgon och jag jobbar hela dagen, måste lämna min önskelista så dem kan shoppa loss åt mig i thailand, har en hel del som jag vill ha därifrån. Dem måste nog ta med sig en extra resväska om dem ska få hem allting. Ne ska nog ringa till dem nu, mamma ligger med störst sanolikhet och har en himla massa resfeber, de ända hon har prata om de sista veckorna!

Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0