trötter.

Jag sitter och myser framför tvn är hur trött som helst, funderar på att ta e powenap i min säng nu. Det hade blivit något fel på tyskarnas flyg så dem kommer inte komma försen vid8 skulle jag kunna tänka mig. Då har jag litet tag på mig att göra en del annat som att plugga och vila upp mig.

Idag har varit en sådan dag när jag fösöker hitta på saker att ha ångest för, jag vet inte varför jag är så men ibland verkar det som att jag måste ha en anledning helt enkelt. Då kommer allt som har med pengar,jobb,kläder,skolan,hår och allt möjligt upp i mitt huvud. På tal om hår ska jag nog klippa av mig det mesta av mitt hår jag är så sjukt less, och som sagt det växer faktiskt ut, men det skulle vara skönt att göra någonting annorlunda.

Tänker en massa på gamla tider nu på senaste tiden, saknar verkligen vissa av mina tjejer där hemma. Dem är så otroligt härliga. Ska leta reda på ett gammalt blogg inlägg som jag skrev på min lunar för ganska länge sedan. kan var kul att läsa såhär tre år senare ;)

    Ganska precis 3 år sedan. Minnen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0