Trevligt.

Har varit lite dålig på att uppdatera mig på sista tiden, det är för att våra tyskar har varit hem men igår åkte dem hem. Det kändes super sorgligt vill att dem ska komma tillbaka, visst var det påfrestande att prata engelska hela tiden och att vara helt över social men de är så ensamt utan dem. Alla var så gulliga och trevlig. Var ett riktigt kram kalas på flygplatsen igår. Vi har bestämt att vi ska komma och hälsa på dem i mars när det är beeerfesten i tyskland och vi ska få bo hos våran larissa!

Igår efter vi hade lämnat dem på flygplatsen skippade jag, Malin och Victoria skolan och bara vara hemma och pluggade konstant. Jag fick i stort sett ingenting gjort men pluggade ändå en hel del från 9-22 ungefär, visst tog jag en del pauser där imellan men ändå hur drygt kan det bli. Jag har missat en hel del skola under den här veckan eftersom man ska vara ute och rasta tysken mesta dels av tiden! ;)
Hur som helst var det en sjukt sliten dag igår, kände mig hur skabbig som helst när jag gick hem från malin. Hade mina röda skor med malins extremt mysiga men stora mjukis byxor, en tjock tröja och en mysig jacka och pricken över i, hade jag min UIG ryggsäck på mig, vilken syn.

Hade iaf trevligt med Malin hemma hos henne när jag blev bjuden på mat, trots att det ända som serverades var en massa olika eldorado maträtter.  Det var gott ändå. ;)
Jag har franska som jag måste träna på idag, har prov imorgon kan ingenting och ska jobba ikväll så det finns dock inte så mycket tid kvar.

Igår lämnade jag in mått för min skoluniform till Ghana, nu kan nedräkninge äntligen börja.

Hade bra, njut av en härlig höstdag.

 

Jag och Malin njuter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0