Trevlig.

Hur har man dag sett ut? det var en väldigt tråkig dag på jobbet, när jag tänker tillbaka var det en av dem sämre. Det gick rätt bra att jobba men det var så otroligt drygt! Hur som helst höll jag ut och det är så skönt när det är gjort.
Efteråt åkte jag raka vägen till träna där Victoria och Mali väntade, även ett sjukt jobbigt spinning pass! Det var länge sen jag ansträngde mig som jag gjorde igår, helt insane! Tror att alla vi tre ansträngde oss, iaf vad man kan tyda på kläderna efteråt!

Åt min banan, sen bar det uväg på nya äventyr. Vi gick till solariumet, och nej vi solade inte i 40 minuter och ser ut som kräftor. Jag kom på mig själv med att ha glömt att ta med pengar, så jag snyltade in mig hos malin och la mig i hennes solarium med henne. Det var sjukt länge sedan jag skrattade så mycket, fick pannik efter ett tag och kände nästan att jag var tvungen att gå ur solariumet och lägga mig på golvet. Fick kramp av allt skratt, lagom efter 10 minuter hade vi skrattat klart.

Sen kom jag bara hem, tog en snabbduch och åt, och sen kom Isabelle och isabells Malin! ;) Ja vi gjorde vi? åt godis och en massa chips och bara myste tog det lungt och såg en bra film som gick på 5an nämligen miss secret agent! kände mig sjukt trött, men fick tillbaka krafterna nu nyss, orkar trots allt skriva ett blogg inlägg sent på söndagsnatten, men jag ska snart sova! Det ska bli skönt!!

Saknar mina sovkompisar ikväll, Erika och Elena kommer bli tomt utan dem på varsin sida om mig. Hoppas att dem kommer och myser med mig snart igen. Har haft en ptroligt mysig helg med mina tjejer.

Imorgon kommer tysken, då ska jag dela rum med cissi. Måste städa innan dess, innan tysken vsg, annars kommer hon bli alldeles förskräkt.

Don forget Always look on the bright side of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0