The nights plans.

Japp sitter just nu och käner mig ny duschad och fräsh sitter med en stor pösig t-shirt känns verkligen hur skönt som helst. Det är helg och jag ska plugga men jag ska ha det väldigt skönt och njuta av ledigheten med! Väntar på att elena ska komma, hon lär väl vara här på en timme eller så. Vi ska äta på o'learys vid 8 och jag känner redan nu att jag börjar bli hungrig, vilket inte är bra eftersom att jag inte ska äta innan dess. Blir en mysig kväll med en massa mysiga tjejer.
Victoria vill testa det nya spelet som vi köpte med! ;)

Har varit e lugn dag, mest bara varit på skolan och sedan bar dey av på lunch, hur god lunch som helst. Åt inne i stan så att vi hade närmare hem efteråt. Efter maten gick, jag, Victoria och Malin på stan ett tag, på en massa olika prydnadsaffärer. Det var på Mique vi hittade det spelet som vi köpte, kommer inte riktigt ihåg vad det hette me något i stil med" Hur fan vågar du"  här är tjejen med kollen.

Seda har jag bara kommit hem och tagit det lungt, legat i min schässlong med mitt duntäcke och tittat på såpopror. Såg även världens skumaste film, en riktig incest film, där två tvillingar körde med sjuka sexlekar medans den ena tvillingens fästmö hade sex med hans bror. Hur som helst slutade det med att den andra tvillingen sköt sin tvilling. Det är garanterat inte bara jag som tycker att den är konstigt.

Har fått bekräftat att det inte bara är jag som blir påverkad av mina drömmar, även Isabelle blir. Fast hon verkar bara ha drömmar som inkluderar mat och godis, min drömmar är lite på ett djupare plan om man säger så!! ;)

Ne nu ska jag spela Super Mario, världesn roligaste tv spel!

Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0