The day on the week.

Fredag är den absolut bästa dagen på hela veckan, jag älskar fredagar. Man har hela helgen framför sig, det är en relatvit slapp dag på skolan. Och ja det är bara helt enkelt mys. Sitter och har religon, ska leta upp en massa viktiga texter som har med kristendom att göra. Känner mig lite slö så jag och Isabelle lämnar över det på hennes mamma istl ;) Ne jag har faktiskt hittat en del redan!

Min cykel är sönder, ni som läser min blogg vet de, jag fick altså gå till skolan idag. Victoria ledde cykeln bredvid mig, och sen gick vi i en skön takt. Det är hur skönt som helst att vara ute och gå på hösten, älskar luften. När klockan vart 20 i 10 bestämde vi oss för att cykla eftersom det bara var 5 minuter till skolan började. Victorias cykel mår dock inte så bra av det, eftersom i 1an när min cykel var sönder skjutsade jag henne i ungefär 2 månaders tid, och cykeln blev helt enkelt rätt sliten. Men fortfarande hur skön som helst att cykla på.

Jag sitter faktiskt och längtar en del tills jag kommer hem, idag är det en månad sen jag åkte till bulgarien och ytterligare några dagar sedan jag åkte till sthlm, vilket innebär att det är ca 5 veckor sedan jag var hemma. Inte speciellt länge men ändå. Det är alltid skönt att få komma hem, få maten serverad och slippa tänka på någonting själv. 

Nu ska jag ta mod till mig och läsa vad min handleradre tyckte om mitt projektarbete. Kan bli kul att läsa, förmodligen en massa kritik som " hur tror du att du ska klara av att skriva en novellsamling, PUCKO" Ne inte kan peter säga någonting sådant?

Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0