Tärnaby.

Har nyss anlänt till den kosiga lilla byn tärnaaby. efter en väldigt lång bussresa! Oj vad less jag var på slutet, det var inte nådigt. Men nu är det gjort, har tom klarat att läsa på bussen, vilket jag intebrukar kunna göra eftersom jag är ganska åksjuk av mig!

Johan kom och hämtade mig på statiol, vilket jag inte tror var en sådan uppoffring eftersom det inte ens tar 1 minut att gå. Nu står han och gör mat till mig medans jag sitter här och verkligen beter mig som en asocial bitch. Ska verkligen vara trevligare efter dethär inlägget.

Han har iaf världens mysigaste lägenhet, värsta utsikten över sjön, vet inte vilken sjö, förmodligen den ända här uppe i fjällvärlden. Ne nu ska sluta älta en massa onödiga saker.

Ska ha pressent stund här nu, eller jag ska ge bort pressenter, men jag har faktiskt redan fått ett refilkort. :)
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0