Städarna.

Vi hade en super kul kväll igår, det kom hur mycket folk som helst hit och det blev en riktigt fest om jag får säga det själv. Började lite segt eftersom jag hade ont i magen sen kvällen innan och inte var så väldigt dricksugen men efter min och erikas drink, rosa pantern, vart kvällen bättre. Jag tog de väldigt lungt igår men hade verkligen hur kul som helst. Vad gjorde vi hela kvällen? Vi sjöng singstar, dansade, minglade runt hade bara allmänt trevligt. Tror säkert att rullande var vi nog upp mot 40 pers här.

Se vart det naturligtvis en massa tragedier me tyskar som spydde och så. Självklart i våran fina vita soffa. ;) Det var lite kul, tvättar för fullt nu iaf. Men de är sjukt vad vissa tyskar är gulliga. Det var en tjej som spydde och det var några andra som fick jätte dåligt samvete så dem började gråta! Hur snällt som helst, och alla hjälptes åt att fixa allt både tyskar och svenskar. Alla utom Ivar. Vart en del folk som sov över, vet inte hur vi fick plats men plats fick vi. Runt 5 gjorde vi mys kväll inne på mitt rum, eller jag och Ivar iaf. Cissi poppade popcorn och vi drack vatten och såg american pie. Hur rolig film som helst.

Ja cissi visst låter det gott nät popcornen poppas? ;)

Blev väkt av en av tyskarna imorse, de var bara att gå upp och börja städa. Vi har städat mest hela dagen från 9 till 12 och vi har även hunnit ätit. Men inte försen efter vi diskat allt, eftersom vi inte hade ett enda rent glas, mugg eller tillbringare.

Nu sitter vi och ser på film, jag, larissa och britta. Ser de notebook men britta har somnat. Cissi är inne i köket och bakar bullar. Jag ska gå ner till tvättstugan och kolla till tyskans kläder. Även återige försöka få rent sofföverdraget, det är som prio nummer ett känns det som. Ne nu ska jag skila.

Ciaaaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0