Spegeln.

Imorse när jag vaknade kändes annsiktet så mycket bättre, men när jag kommer till spegeln är det en mardröm. Jag överdriver inte när jag säger att jag aldrig i hela mitt liv har varit så röd. Föräves står jag och verkligen försäker sminka över det vita, min första tanke är att he konsiler över det röda men det skulle innebära att jag inte skulle ha någon konsiler kvar efteråt. Ett tag tänkte jag att min ända räddning var att stanna hemma, men det kändes bara patetiskt.
Hur som helst har ingen sagt någonting än, får väl dra till med att det är en allergisk reaktion av något slag.

Har inte hunnit gjort så mycket än, vi har haft musik. Jag älskar att få glänsa med mina musiktallanger, eller? Spelade bas och gav mig tom på trummor vilket inte gick så bra eftersom att jag varken har rytm känsla och ingen motorik till att kunna göra två saker samtidigt!! Jaja, väntar på att det ska komma lite folk till skolan, eftersom nästan alla har bild, vilket jag absolut inte kunde välja.

Isabelle har iaf lovat att komma och göra mig sällskap, så det är bara att skynda på isabelle. På tal om isabelle tittade på en del bilder som malin hade på sin kamera. Haha aa det var fina bilder, lite minnen som kommer tillbaka. Ska lägga upp några senare om jag kan få tag på dem.

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltså, orka skriva ovärda saker!

Som tur är så gör inte du det! puss!

2008-09-01 @ 17:51:32
Postat av: isabelles malin

hahaha! klart du får bilderna! sjukt att jag vaknade med din tröjja i väskan.. ingen aning om hur den hamnade där.. (?) och på morgonen täntke jag åhnej jag har supit bort kameran!! haha riktigt virrig kväll!

2008-09-01 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0