Söndag.

Nu är det sista dagen på veckan, sedan börjar en ny vecka med nya möjligheter! Jag vaknade och trodde att det skulle bli lika underbart som igår, med erika på högern och elena på vänstern. Men Elena var helt borta, ho hade hunnit åka hem utan att säga hejdå. Jag och erika måste ha sovit tungt, men det är klart vem som sover inte bra bredvid erika. Jag går upp och tänker att jag får trevligt sällskap när jag kommer ut i vardagsrummet, men nej malin är också borta?
Jag fick inget trevligt sällskap så jag gick och duschade, så nu sitter jag här i handuk, ska klä på mig men vill inte väcka erika som ligger och sover i mitt rum.

Idag ser min dag följande ut som, först vid 1 börjar jag jobba till klockan, innan fem, sedan klockan fem är det spinnig som vi ska testa på och sen funderar jag på att åka hem till malin och kolla in hennes lägenhet med alla nya saker som hon har lovat att he upp! Jag kommer sedan komma hem och försöka plugga, sen ska jag vara med isabelle om allt går enligt planerna :)

Det jag ska börja med är att klä på mig och äta frukost. Har inte all tid i världen, måste börja dra mig om 1 timme. kommer hem senare ikv.

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flååt gumman att jag åkte utan att säga hej (fast jag sa faktist hej men ni hörde nog inte;) men ni såg ut att sova så sött så jag ville inte väcka er! men tack för en underbar helg gumman<3 (tror förresten jag glömde min nyinköpta kofta hos er:P )

2008-09-22 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0