Sicken dag.

Har precis ätit en god middag med Erika och Cissi, blev en tacopaj smakade inte allt för dåligt! ;) Dagen började inte allt för bra idag, jag hade bestämd handledarmöte med Peter, min handledare, så jag skulle vara på skolan kvart över 9. Väljer helt fel jeans att ha på mig idag, alldeles alldeles för tajta. Jag märker att klocka är 9 så det är bara springa ner till cykeln, och ja byxerna var för tajta. det gjorde ont att cykla till skolan, de var alltså värre än tränigsverk. Men väl på skolan gick allt som det skulle. Hade U-landskunnskap så nu har jag väl gjort klart en av dem två stora upg.

Gick till lunchen, åt inne i stan på balder, sedan hade jag lovat Isabelle att följa med till nefetitti och kolla på Id puder, vilket är sveriges bästa puder. Vart kär i ett erbjudande dem hade för 1000 kr fick man 4 borstar, fyra foundation + rouge och något annat. Väl till pass att mitt puder håller på att ta slut, de kanske är bästa att köpa lite nytt! Väntar till nästa vecka, har en ganska bra lön då!

Slutade tifigt idag redan 1, men duktig som jag är sitter jag kvar på skolan till halv4 och plugga, väntar kanske mest på Malin, efteråt åkte vi till Träna och körde ett träningspass! Vart lite smått irreterad när man var tvungen att kunna en massa kordnination, eller ja mycket för mig iaf. Var inte så jobbigt som någon av oss hade hoppasts på. Det är bara köra en hård träningshelg på det då. Vi som trodde att det handlade om att slå på kuddar, hade en del agritioner som jag hoppats att jag skulle få ur mig, men icke!

Ska ringa Elena och välkommna henne till os imorgon, vi bytte ut våra planer så det blir ingen övik utan vi går ut och äter på o´larys och sitter kvar till dem coola killarna börjar rulla in istl. Är vad vi har tänkt, men planerna kan ändrats så mycket på sådan lite tid i min umgängetskrets.

Ne nu ska jag skriva min loggbok och lite på min projketplan. Har jag avverkat ytterliggare lite mer av hela min lista med saker som jag verkligen måste göra. Det är en del om jag får säga det själv.

Hade bra så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0