pluggeftermidag.

Jag och Victoria beslutade oss för att åka hem från skolan efter svenskan 13.05 istället för att vänta i 70 minuter på U-landkunskapen. Så vi åkte hem till lägenheten för att plugga här istället. Vi hade som mål att konstant från klockan 13.30 när vi kom hem till 14.50 plugga konstant och tro de eller ej, men jag har pluggat konstant till nu, så jag har inte så mycket kvar av mina frågor, problemet nu är bara den sista MVG uppgiften jag ska göra. Suttit och lyssnat på 100% svenska hits, vilken eftermiddag.

Sitter och väntar på att jag ska åka till jobbet, börjar jobba vid 5, men det är skönt att vara hemma innan så att man slipper äta på stan! Ska försöka göra lite mer plugg innan, så att jag verkligen kan känna mig stolt över mig själv när jag kommer hem ikväll efter jobbet, och kanske inte behöver plugga så mycket då istl.
Less jag blir på allt prat om plugg!  Kul att läsa om plugg förstår jag ;)

Nej jag har inte så mycker att tillägga eftersom hela min dag har kretsat runt plugg! Tog en kort paus nu och ser på något tråkigt christine avsnitt, tycker inte ens att det är bra. Jag slog bara på tvn för att jag trode att det var Desperate housewifes! Men icke! Åhh på tal o m tv program om bara 1 vecka så börjar andra avenyn! Det om något kommer lyfta upp min vardag, med lite intriger i mitt liv!

Ne nu ni, tillbaka till verkligeheten (plugget)! känner verkligen som jag har hakat upp mig. PLUGG PLUGG och åter PLUGG!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0