Överskottsenergi.

Nu har jag kommit hem från jobbet och känner mig full av en massa energi. Det var riktigt kul att jobba idag faktiskt. Ja hör på fan, det var kul att jobba idag! ;) Och nej jag håller inte på att bli tokig, men det gick så bra och då blir det kul. det var en massa nya som skulle börja också, dem satt med och lyssnade på våra samtal, kommer ihåg när jag var en av dem som lyssnade. Var så sjukt nervös för att sälja.
Hur som helst avslutades inte kvällen så bra eftersom precis när jag ska läsa orderbefräftelsen så avrbyts samtalet, jag går alltså miste om 150 kr. Nej de är inte så mycket pengar men hade haft en timmlön på 300 kr i timmen ;)

Jag försöker att gå vidare, det känns faktist bättre än precis efter det hände. Jag skulle få ta samma samtal på söndag när jag jobbar med så jag hoppas på bättre tur då! Det var min telefon det var fel på, helt klart det var inte den ända gången det hände den kvällen.

Annars har de varit en relativt dryg dag, inte så händelserik. Bara haft en massa jobbiga lektioner. Det roliga är att jämnt när jag får tråkigt ringer jag till erika, en dålig vana. Måste sluta hon känner sig förföljd, det kanske skulle blir mitt nya smeknamn "the stalker". Vilket stämmer in rätt bra när jag tänker på det. :)
Ne imorgon får jag träffa henne i egen hög person, vi ska på body kick eller vad det heter, om jag kan få min bror att komma lite senare en planerat. Han borde inte vara svår övertalad! ;)

Ne som jag brukar säga. Always look on the bright side of life!

Säljer bättre nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0