Oboy vilken härlig dag.

Jajjemen, vilken härlig dag. Jag tycker om dagar som den här, när det verkligen händer någonting hela tiden! Jag känner att det är sånt som gör dagen värd. Först min händelserika morgon och sedan en riktigt härlig eftermiddag med en massa roliga lektioner och diskutioner. Inte nog med det, har jobbat idag och det gick bra, inte bättre ån igår men helt OK. Varför klaga när dem stackars barnen i china jobbar 1 vecka för samma pengar jag gör på 4 timmar. Jag är helt enkelt lycklig.

Sitter hemma och ska snart göra mig i ordning för kvällen, märkts att jag har kommit in i mitt gamla system med att prata i telefon från 4 på eftermiddan till 23 på kvällen, yrkesskada tro mig.

Ser fram emot morgondagen, eftersom jag har cyklat så mycket idag har jag ont i ryggen, Erika har därför lovat att komma över och masera mig! Hur njut som helst.

Ne nu ringer telefonen, måste kila! ;)

Tjinge ling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0