Ny vecka, nya möjligheter.

Det är måndag och jag har en vecka som är fullspeckad med trevliga saker. Även dagem började bra och jag fick bekräftat att jag har världens självdiciplin. När jag vaknade i morse var jag tröttare än tröttast! Vet inte hur länge seda det var jag var så trött sist. Jag hade bestämt träff med erika kl 8 utanför henne, men jag kände att jag aldrig skulle kunna ta mig ur sängen. trode klockan var 7.35 och att jag ändå aldrig skulle hinna, jag skrev ett meddelande där jag berättade som det var och när jag ska sända det visar de sig att jag inte har några pengar på min mobil. Hoppet. Hade annars haft en sov morgon till 12. Det vara bara att gå upp, tur som jag hade var klocka ändast 7.25, vilket innebar 10 min tillgodo.

Gick på musiken, fick än en gång bekräftat hur dålig jag är på att spela bas och rytmkänsla. När musiken var slut åkte jag hem till Malin och tillbringande reste av förmiddan där. Hade fått riktigt mysigt i sin lägenhet, kändes hemtrevligt fär hon stog och bakade kärleksmums när jag kom. Vi gjorde sedan sällskap till Katarinas där vi åt lunch, väldigt goda mackor. En trevlig förmiddag.

Just nu sitter jag på skolan och bloggar i våran U-land blogg.  kolla in Ulandskunskap.blogg.se. där hittar ni ett gäng med allmänbildade bloggare.

Hur som helst har jag spanska nu, sen hem fort och städa tills tysken kommer. Jag tänkte på en sak korrekt gramatiskt kanske är tyskan för det är visserligen en tjej som kommer. Jag känner ett litet sting av nervositet, usch tänk om ho tycker jätte illa om oss eller liknande.

Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0