Myskväll.

Sitter hemma hos malin på haga, vi har haft lite av en myskväll. Jag har drukit och även gjort färskpressad juice medans malin och hennes syster åt mat. Okej, jag åt men de var inte mat! Betydligt onyttigare, kärleksmums, som malin bakt till mig för att visa kärlek, sen åt jag kladdkaka. Men det var inte i så stora mängder.

Jag ska verkligen skärpa mig men var tvungen att sörja att tyskan inte kommer, eller kommer gör hon väl men planet har blivit så försentat. har vi tur kommer dem imorgon vid 4! jag hoppas verkligen att dem kommer med bussen! Tycker synd om dem, deras resa kommer ta en hel del med timmar.  Ska ta hand om henne när hon kommer fram göda henne med en massa ljust bröd som dem tydligen gillar.

Har varit duktig med, pluggat här med Malin. Nej nu ska jag ut i mörkret med sällskap av malin. Hon har tydligen växtverk så hon måste rasta benen! Tänk att ha en pirrande känsla i benen för att man vill röra på sig, de är inte fy skamm. Är lite avundsjuk på henne lite vill jag lova! Men jag kommer igen, ska rycka upp mig!

Ne ut i mörkret hoppas jag är hemma innan spöktimmen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0