Mys Dag

Kunde dagen ha börjat bättre, när jag vaknar får jag ett meddelande av erikas pappa med följande text. "vet inte om du har skickat till rätt person, vad är det jag ska vara orolig för? / micke ( erikas pappa )
Ja inte undra på att han svarade så efter smst jag skickat till honom. Var helt förrvirad och frågade mig själv om han visste vem han hade skickat till, var helt säker på att han inte hade mitt nummer!

Hur som helst när jag vaknar till på riktigt vid halv 11 ligger två av mina favorit flickor på varsin sida om mig, erika och elena. Blir glad bara av att se dem, bättre blir det tittar ut genom fönstret och solen skiner. Det har varit en helt underbar dag med hur skönt väder som helst. Vi åkte till stan vid 11 och jag och erika gjorde bara en snabb visit och åkte sedan hem till henne för att äta frukost, pannaka och mackor. Hur gott som helst, hennes"låtsas mamma" måste vara den bästa pankake maker.

Vi åkte hem från stan för att plugga, men ski fick vi, skulle gå upp för att leta efter någon bra film att se ikv, vi fastnade i barnens sackosäckar och satt där mer än bara 1 timme och pratade strunt. Allt är så mycket roligare än att plugga, verkligen. Avbröts av att min telefon ringde på nedervåningen, vilket dock var bra.

Nu är vi åter hemma hos oss, ska planera kvällen och vilken mat vi ska äta. Och, ja vi ska plugga. Som vi alltid säger och som aldrig blir av.

Hadé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0