Me Ducharse.

Sitter och har precis röjt i lägenheten, gud vad skönt det är när man får lite ordning och reda runt omkring säg, det är verklige en mysig lägenhet när man får ordning här! Sitter just nu på sägkanten i mitt rum och funderar över om jag ska gå och ducha, känner mig rätt ofräsch! Har kommit hem från jobbet för ett tag sedan, har sånt otroligt flyt på jobbet för studen, de är verkligen jätte skönt men undrar när det ska släppa, aldrig hoppas jag! I sånnafall kommer jag att bli rik trots att jag skattar!

Idag pratade jag med världens gulligaste tjej i telefonen. Vårat samtal lät väl ungefär så här.

Jag - Hej mitt nam var Linn jag sökte Anna.

Tjejen - Anna? Det är så här, Anna har en son och en dotter, jag är dottern. Och sonen han spelar fotboll.
Jag - Ja okej?
Tjejen - Ja och Anna måste följa med honom på fotbollen, och jag som är dottern jag ska på scouterna snart och då måste min pappa, alltså annas man skjutsa mig.
Jag - Jaha okej men då ska jag inte störa jag ringer upp någon annan gång
Tjejen - Ja men jag ska hälsa anna, som jag är dotter till, att du har ringt.
Jag -  Ja men  jätte bra, och lycka till på scouterna. Hej då.

En sån himla gullig tjej. Ka nog inte ha varit mer än 7-8 år, ibland när man sitter där får man en härlig känsla av att prata med vissa personer. Sånna personer som gör en glad.   Ja jag kan väl erkänna online är inte världens sämsta jobb, och särskilt inte när man sitter på en timmlön som är så pass bra!

Hur som helst, imorgon ska jag och Malin göra ett nytt försök att ta oss till träna och köra power strike, hoppas att det går bättre denhär gången, ska försöka få med Cissi och Victoria. Så Victoria om du läser ta med träningskläder till skolan imorgon, då kan du efteråt äta din kladdkaka imorgon utan att ha dåligt samvete! Ne ska gå och ducha, och sen ska jag en gång för alla läsa min U-bok herregud vad jag skjuter upp dethär.

Don't foget Always look on the bright side of life!

Kommentarer
Postat av: Carmen Sanchez Gonzales

Kan inte låta bli att påpeka det grammatiska felet i att skriva Me ducharse. Ducharme, eller me ducho skulle vara det korrekta uttrycket.



2008-09-17 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0