Man får skämmas över VF.

Våran Ghana grupp har idag varit med i VF, kul rikitgt kul. Varför skulle tidningen komma och ta kort den dagen man är som fulast. Helt utan smink, jag är inte tjejen som är vacker utan spackel, super trött och ingen hårdag. Men jag är glad ändå för jag ska till Ghana, stackars flickorna på Ghana skolan dem måste raka av sig håret, och de måste inte jag på min skola.

har inte kunnat sova så bra inatt, eftersom varje gång jag har vänt och vridit på mig har jag känt ett sting av träningsverk. Jag har nu fått bekräftat att de är på tiden att jag börjar träna eftersom jag är sjukt otränad. Body Pump is the shit. Imorgon ska jag tagga om och köra power strike, ska samla på mig mina krafter. Ikväll är de jobb, de kan bli kul.
Btw dem ringde från ica idag med så jag ska på arbetsintervju imorgon kl 10.30. Det är bara att hålla tummarna!
Idag kommer det iaf att gå bättre att jobba, pga jag är mycket mer utvilad och har inte alls samma hvudvärk, då kanske jag kan prata oavbrutet i 4 timmar telefon.

Ne nu har jag NO, varit duktig och gjort läxan tom. Ska kolla på NO:n så att jag inte misar någonting.
Uppdaterar senare istl.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0