ljusets dag.

Solen lyser inte idag, men jag är glad ändå! Idag är dagen som jag känner mig ovanligt possitiv! Det är väldigt skönt måste jag säga. Dagen började dock inte så bra när jag tog fram ett slags puder som är dyrt, och som jag använder mig av i stort sett varje dag. I min besviklese inser jag att det är väldigt lite kvar, men det skulle räkt lätt någon månad till, och sen händer det som inte får hända, jag tappar burken så att allt åker ut på badrumsmattan. Men som jag brukar säga "i något ont förs de ofta med någontig gott" vet inte vad jag vill ha sagt med det, för ser ingenting possitivt i det.

Dagen blev bättre när jag kunde cykla på min cykel utan att kjedjan gick av eller hoppade! Halleluja! När jag väl kommer till skolan har vi lottning mellan två grupper, var av en är våran grupp, som ska redovisa om kristendom. Jag hade som vanligt inte förberett mig, så till min lycka valde jag rätt hand som inte höll i sudden. Vilker innebär att vi slapp att  redovisa. Vi åt lunch, på helt rätt ställe och ja.

Nu sitter jag och lyssnar på min svenska lärare som pratar om ledmotiv, människans utveckling och bipersoner en massa jag inte fattar mycket av. Kanske om jag slutar blogga att jag skulle förstå lite mer. Jag känner på mig att den här dagen, det kommer bli en bra dag. Missar visserligen ett Ghana möte men min sambo, Cissi, får gå istället och samla en massa information, eftersom att jag jobbar och drar in en massa pengar till hushållet! ;)

Always look on the bright side of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0