Linn is on fire.

Idag har varit en väldigt härlig måndag, trots den obehagliga starten. Men jagsäger det me musiken i mitt liv blir allt så mycket bättre, musiken lyfte upp hela dagen! Idag har jag varit på bibloteket och lånat en bok om U-länder och deras utveckling, blir riktigt intressant att börja läsa den :) När jag kommer hem har jag målat min vägg, twice. Så nu är den så vit som den kan bli, mellan dem båda målningarna hann jag till ica och handla upp en hel hög med frukt och godsaker hem. Så nu klara jag mig ett tagb till med mat här hemma.

Den sista tiden jag målar kommer victoria, hjälper mig så att jag inte missar någon fläck och så, väldigt välbehövligt, det tackar vi för. Sen var det dags för lilla Julafton, eller lilla 18års firandet kanske. Jag får en rad olika pressenter sen Victoria var i Peru, bla en sjal, två armband, ett med äkta silver och havsvattenpärlor, en fin mössa, ett par örhängen gjorda av Inka indianerna i egen person och sen sist men inte minst kokain te! Den du, funderar att bjuda cissi på en kopp eftersom hon är lite sjuk.. Tack så jätte mycket för mina fina pressenter Victoria, du är bäst!

Vid 7 hade jag och malin en bestämd träff vid tegsbron där vi forsatte till träna, och tränade skiten ur oss på ett jobbigt body pump pass, nu taggar jag bara morgon dagen kl 7 när de är body balance, kan jag åka till skolan sen och ta igen mig lite med läxa och så! :)

När jag var på väg hem så tittade jag förbi Erika på en snabbfika så jag fick i mig lite snabba kolhydrater, så nu är det bäst för musklerna att börja växa. Alltid lika mysigt att vara med Erika, titta på bilder och så. Finns en sån mysig bild som verkligen får mig att vilja ha sommar. Lägger upp den snart :)

Nu ska jag sova så jag orkar med en lång rolig dag imorgon !

Don't forget, Always look on the bright side of life! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0