Kosigt.

Har precis kommit hem efter att ha sett Arn, en relativt bra film om jag går säga det själv.  Jag, Cissi och erika bestämde oss i sista sekunden för att se den. Jag har mest bara sovit hela dagen, förstår inte varför jag är så trött men kan tänka mig att min helg inte har varit särskilt utvilande. Men den har varit hur mysig som helst. Supernöjd att jag åkte hem, det var nog ett av mina bästa beslut på länge.

Jag har verkligen börjat älska hösten, igår när mamma var och handlade lovade jag att ta hand om barnen så jag tog med dem på en skogvandring, hur mysigt so m helst. Vi gick till någon glänta i skogen och körde Irländsk julafton och tagen. Linnea plockade blåbär medan jag och Leam lekte tagen. En vacker dag då ska jag också skaffa barn, och då ska dem vara precis lika söta som Leam och Linnea.

Varför får man ångest när man är bakis? Kanske för att man har gjort bort sig kvällen innan, kan vara en väldigt bra förklaring. Inte bara ångest utan jag har även ont i kinden pga att någon tjej inte tyckte om mig och bitchslapade mig. tack för den. 
Det var lite kul när jag vaknade i morse, väldigt tidigt som jag alltid gör. Då ligger Madde bredvid mig och jag börjar tänka på min sjuka kväll.

Linn - Madde jag vart bitchslapad igår!  
Jag skrattar för mig själv. Och madde bara sover inget svar.
Linn - Madde hör du, jag vart bitchslapad igår.
Skrattar ännu mer! men Madde bara sover.
Linn - Madde!! hör du?
Madde- Äh linn, whatevter.
Tack för att man har kompisar som ställer upp och kan prata ut ;)


Ne det var nog kvällens händelse. Har även kommit på att jag verkligen är en sådan person som alltid vill ha det man inte kan få, och fattar inte vinkeln när man vet att man aldrig kommer få det. Less man blir. Men kul ändå.
Ne nu ska jag plugga spanska, blir en tidig kväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon!


Always look on the bright side of life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0