Kokain te.

Nu tänker säker dem vissa som följer mig att jag har hakat upp mig på mitt kokain te, men nu ska jag iaf ta premiär koppen, har en bankande huvudvärk men ändå överenrgi på kafet jag drack på online. Hat gjort 1 av 3 pass denhär veckan. Det känns så bra! Vann 1 biobiljett, nu ska jag verkligen pallra mig till biografen på söndag och se arn, har pratat om de i typ 3 veckor sedan det var biopremiär men de händer ju aldrig någonting.

Haft en sjuk jobbig dag, med tanke på att jag gick upp stax efter 6 så har det varit en lång dag med. Somnade tom på soffan på en hål timme och sov när alla skrek och tjoade omkring mig, vaknar sedan av att några tjejer i klassen pratar om projektarbete och jag får panik, Måste fort förflytta mig, följer med Isabelle ut och möts av en trevlig lapp på min packethållare på cykeln.

Hallå Biaaach hoppas att du ramlar av din cykel.
Du är en fjååårtis, hoppas att du dör!
// Hemlig

Isabelle säger att hon sett en tjej i 1an sätta den på min cykel, men ser att den är skriven med samma penna som isabelle har! Måste bara säga att Isabelle har haft en otroligt rolig humor denhär dagen, när vi var på lunchen så hittade jag inte mitt lunch kort, letade överallt tom inne i diskrummet. I 10 minuter fick dem vänta på mig, hela tiden har Isabelle haft mitt kort och tycker att det är jätte kul att jag får leta runt som en galning! tack för det, nu vet jag iaf vart jag har dig!! ;)

Fick lov att äta lunch på stan idag. de är bara drygt men eftersom U-landskunnskapen var flyttat till sista timmen var det ganska kört att hinna hem. Malin höll mig sällskap, så de var skönt iaf. Satt ute i det fina vädret. Hösten är faktiskt inte så tokig som man tror :)
Slut pratat för ikv, nu ska jag bara njuta av mitt kokain te och min schäslong.

Sov gott och dröm sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0