I've done it.

Jag har nu gjort mitt första pass på online, och tror mig det var inte så falrigt som jag trode att det skulle bli. Varför jagar man upp sig för saker som inte alls är farliga. Förstår inte varför man alltid ska förrvärra saker. Och ja jag klarade mig tom utan Victoria. Har kanske sköldpaddan att tacka för det, alltod härligt att ha ett annsikte att vila ögonen på, på uppstarten. ;)

Hade ett väldigt trevligt samtal såhär första dagen med. Känns verkligen kul att få komma tillbaka.

Jag : hej mitt namn är Linn
Mannen: Skämtar du eller?
En osäker jag: ääh näe?
Mannen: ska du sälja någonting?
Jag skrattar osäkert: hehe aa!
Mannen: då kan du fan dra åt helvete!!
Sen vare bara klick

Välkommen tillbaka Linn Backlund!!
aa tro mig hur svårt det är kan vara att tro, jag tyckte inte att det var så farligt, det är bara att skratta och se glad ut, ta ett nytt samtal och hoppas att det blir bättre, och bättre vart det.

Någon som gjorde min kväll sämre var min käre mor när hon ringer och säger att dem åker till thailand om 2 veckor. Hon och pappa vsg. Näe helt allvarligt dem om några kan ag fakitiskt unna det. Och jag får förresten besök om tre veckor och sen så åker jag till Ghana om 4 veckor, jag har en del att se fram emot jag med.

På tal om Ghana så ska jag åka och ta min vaccinationsspruta på TBC imorgon, det set jag fram emot, jag tycker verkligen att det är mysigt att vara på läkarbesök! Inte lika vek som Isabelle som klagar en hel dag över hur mycket det svider och blöder på armen! ;)
Ne det är bara acceptera att vissas smärttröskel är lägre än andras.

På tal om Isabelle, Isabelles Malin jag fick inte biderna det blev något fel! får testa en annan dag. Har fått något smakråd, tror nog att jag vågar på mig resten nu med! ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0