Huvudvärk.

Första sovmorgonen på väldigt länge men jag kan inte ligga ner med huvudet för det gör så ont. Jag har inte en vanlg huvudvärk uta det är bulan på mitt bakhuvud som gör ont.

Igår var vi först på en utflykt med skolan där vi lät tyskarna grilla korv. Eller vi svenskar grillade  väl korv vi med men men. Det kändes bara lite onödigt att gå 6 km för att grilla korv. Vi åkte ner till skolan med buss jätte tidigt på morgonen för att sedan vandra tillbaka till ungefär samma ställe. Vi tog bussen tillbaka så det var skönt iaf.
När vi kom tillbaka till skolan var det dags för mössproving till studenten. Jag har altså köpt min mössa för studenten nu.

Se vara det bara raka vägen hem, var så himla trött så jag somnade nästan p en gång i soffan, där låg jag och sov tills victoria väkte mig och vi var tvugna att möta upp tyskarna på stan och fixa en del grejor till kvällen. Tyskarna lagade oss en god middag med god efteråt sen var det fest. riktigt trevligt. förutom min och victorias olyckshändelse. Vicotria ramlar på mig så att jag faller med huvudet rakt i glasbordet. Det gjorde inte så ont då men nu har jag ont. Huvudsaken att inte glaskivan gick sönder.

Dagens citat igår.

Klintbo - Backan ( jag ) du blir ju alltid så full, så jag tänkte att jag kunde få lite att dricka av dig sen när du inte behöver mer.

Vem tror ni blev fullast den kvällen? Och det var inte jag.

Ne nu är det stan för hela slanten. Ska rasta tysken ;)

Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0