Haga.

Har kommit hem från haga för ett tag sedan, har varit och kollat på Malins nya lägenhet som var ja, vad ska man kalla de, ganska fin. Lite speciell med all färg och så men jag tror absolut att det finns potential om något. För det andra så är det väldigt nära stan , tar nog inte mer än 5 minuter att cykla. Ja hur som helst har vi ätit, dem flesta av oss har tom påbörjat ett litet nyttigare liv, eller vi håller på att avgifta oss nu dem första dagarna. Hör och häppna tom Victoria ska försöka hålla sig från godheterna nu i en hel vecka, det kan bli ett exprement att följa, sist tjuvåt hon när hon kom hem. ;)

En glad nyhet är att min solbränna har lagt sig lite lite mer, jag lider inte fysikt av den längre, mest bara psykiskt.

Ne nu ska jag ta och göra i ordning på mitt rum, har en massa saker som min bror kom med till haga, det var för övrigt en ganska jobbig sak, att vi det vill säga jag, victoria och cisssi var tvugna att vara en flyttfirma hem till lägenheten det är trotsallt 4km och vi hade bara cyklar. Det var en baslåda, som är gigantisk, det var en lampa, en vas med solroser, en grön växt, en massa böcker, en gardin stång och ja en massa mer.
Det är precis sånt här Erika vill läsa om i min blogg, viktiga saker, väldigt detaljerat med. Eller hur Erika?

Nej slut på leken, imorgon börjar allvaret då ska jag till Online och Bredbandsbolaget, Victoria som ska jobba på ica kommer inte heller vara med mig så det kan nog bli ganska trevligt. Ser verkligen fram emot de, drömde tom om det inatt, kan säga att jag inte somnade om efter de. Självklart bara för att jag är så exalterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0