God Morgon.

Ny dag med nya möjligheterm, det är så härligt! Gillar verkligen fredagar som jag har nämnt tidigare, det är verkligen den bästa dage på hela veckan. Morgonen började med att jag gick upp vid nio men kände mig ändå väldigt trött. Vet inte vad det kan bero på somnande ändå innan midnatt igår. Gick upp gjorde världens brak frukost! Seda ut i trapphuset där våran hyresvärd står och skurar golvet. Hon hade lite problem med hennes man eftersom han hade fått någonting gult i ögat, så där vart jag fast i en 10 minuter. Det resluterade i att jag kom 10 min försent till skolan

När jag kommer ut är min sadel blöt, antar att det regnade inatt men jag kände att huvudsaken var att det inte regnade just då, glad som jag är cyklar jag vidare när regnet börjar komma, halvvägs. Men det gick bra ändå, livet leker när det är fredag,

Ska hem och plugga efter skolan och senare ikväll kommer elena och det blir o'lerays mest troligt med god middag! Jag, Elena, Cissi, Erika, Vicky och Malin. Blir riktigt bra de, me go mat och allt. Ne nu har jag Religon.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0