Filosofi.

Just nu har jag filosofi, någonting jag verkligen inte förstår mycket av. det är en enda stor röra för min del. Pratar om en massa konstiga saker, det finns inte heller något riktigt facit för filosfofin, antar att de lite är det som är meningen! Sitter iaf att försöker lyssna, men det blir inte bättre av att våran lärare pratar engelska då måste man anstränga sig på två saker samtidigt!

Hade sovmorgon i morse, det var verkligen hur uppskattat som helst, men hade återigen en panik dröm så när jag vaknade hade jag ångest. När jag kom på att det var pga drömmen och att jag och cissi var i helsingborg och inte kom hem, vilket innebar att vi skulle missa plattan, kändes det inte fullt lika allvarligt.
Jag har verkligen kommit in i en dålig vana, kan inte gå och lägga mig för 01.00 på kvällarna, igår låg jag vaken och såg på filmen Linas kvällsbok som för övrigt är en ganska mysig film. Inte för att jag förstår hur man kan göra som Lina gör i vissa av scenerna. Som att vara med en kille som man bara blir äcklad av, eller bli tillsammans med en kille som är 2 år yngre. ;)

Åkte till skolan lagom till lunchen, åt på taj mahal. Har kommit till skolan, där man skulle ha med sig någontig som innehöll 100 kcal, Victoria blev min rädding tog 3 rutor choklad. Klart att Victoria alltid har cholklad i bakfickan, det är inte direkt någon ovanlighet vill jag lova!

Sitter och våndas inför Franskan, det är verkligen ett ämne jag känner mig urdålig på! Vet inte varför jag valde att läsa steg 5 men anatar att det har att göra med att jag verkligen vill lära mig de. Bara ge allt så går det säkert bra, men de är ju det också. Orkar inte ge allt när man har så mycket annat att göra.

Ne nu är det filosofi för hela världen.  Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0