Ett inlägg från maj 2006.

Haljosan :) Alltså jag får verkligen ont i magen för jag tänker på hur underbara vänner jag har och att jag inte kommer ha kvar dom för evigt ? hur ska jag kunna få nya lika bra vänner? vi är inte som alla andra för vi är så olika varandra och det är det som är unikt ! :) tänk när jag år ut skolan och vet att det är sista dagen som det är en självklarhet att alla vi är tillsammans ! sen då är ny skola och nya vänner.. Finns inga som har hjälpt en genom lika många svåra stunder som dom har :) Helt underbara ! Det är inte bara 2 eller tre det är mer åt 20 stycken ! och ingen den andra lik och alla lika underbara !! hur lyckas dom?

Aaa men iaf så i helgen har jag jobbar det var lite små drygt men man fick ju pengar iaf :) det är possitivt ! sen så fick jag veta att det kommer bli att vi far utomlands nästan helt säkert :) kommer iaf få ett bra avslut med ERIKA där då :) Sedan vad har jag mer gjort i helgen ? jag har bara sovit, älskar att sova går inte att beskriva med ord hur underbart det är.. men inte lika underbart som det är att ha dom bästa vännerna i världen !

Väntar på att jag ska åka till sthlm nästa helg och ska får träffa BB :D sen så ska jag på begravning ! :/och mammsen sa att vi kanske skulle gå på grönan på fredag kväll :) kul att man har en sån karusell tokig mamma iaf ! men sen så ska jag försöka hinna gå i centrum ett slag med.. men verkar lite knappt med tid :/ men ska juh ner två helger efter de med, så de blire studenten och stan för hela slanten ! :) Men iaf så ska jag träna på svenska nu ! :)

Har jag nämt att mina vänner betyder guld för mig ?

Pusspuss//



Där är dem.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det här var lite för mycke information för mig, du får ringa och berätta allt!

2008-09-23 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0