En trött Linn.

och en väldigt less linn. När jag är trött blir jag väldigt less och egentligen borde jag inte prata om det för det får mig bara att tänka på det ännu mer. Har haft en jättr mysig kväll med våra tyskar och även med våra svenskar. Dock om jag är sjukt less på vissa svenskar, som kommenterar min engelska. ;) Nej det har väl sin charm, eller dem 20 första gångern är det ganska kul att prata om vilken förfärlg engelska jag har men när vi börjar komma upp i 80-90 gångerna då börjar man ju att tvivla på sig själv. Det leder till att man börjar tänka på allt man säger och tillslut rättar jag mina egena rätt så att det blir fel. Men det är kompisar man har, jag gillar ärlighet. Men måste alla vara så förbannat ärliga ? ;)

Okej jag är trött och det har varit en lång dag jag ska inte klaga. Har varit på laserdome och kom faktiskt på 3 plats. Man får tänka på det possitiva istället för det negatvia. Lyssnar på Cissi och Larissa där dem står i köket och diskar, cissi pratar bra engelska. Våran tysk kunde inte bli bättre heller, hur gullig som helst. När jag beklagar mig för henne om att alla mina kompisar säger att jag är så dålig på engelska, försvarar hon mig och säger att hon tycker att jag är bra, BRA hör ni det. Bryr mig faktiskt inte om hon ljuger, vilket hon troligvis gör, för ibland gäller de att ta åt sig av det possitiva och inte bara det negativa. Hon förstår mig när jag pratar och det är väl det allt handlar om. Om att kunna komunicera? Hellre de än att inte prata med sin tysk över huvud taget.

Nu lämnar jag dethär och går vidare i mitt liv.  Vi var på laserdone ikväll och det var riktigt lyckat. Vart tom lite svettigt där ett tag .

Ne får prata av mig med cissi, beklaga mig över mina problem. Det ör så skönt!

Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0