En sliten Linn.

Har nyss vaknat, sovit lite av och an hela dagen känns det som. Sitter och kollar på, vem kan slå filip och fredrik. Vilket bra program. Hemskt de är att vara så här sliten, det känns som att jag skulle kunna sova ända till imorgonbitti, inget annat speciellt som känns av som huvudvärk eller illamående, det är som mest bara att jag är trött.

Var en trevlig kväll igår, väldigt rolig om jag ska vara saklig. Hände en del jobbiga saker, när jag har gjort i ordning mig kommer jag på att jag abslut inte får glömma lägget hemma så jag går upp i väskan och börjar leta, vad tror ni har hänt? Hitter ingen plånbok, jag tömmer alltså hela väskans innehåll men de är fortfarande ingen plånbok, det kändes verkligen värdelöst. Har jag lixom fått ner madde och allt från övik. Och hon som klagade för att dem ringde från polisen 1 timme innan hennes buss gick, att dem hade hittat hennes legg och plånbok, som hon inte visste att hon tappat. Så hon gick ju bara och hämtade den och hade sitt legg. Men de löste sig, fick bra använda mig av min inteligens.

Sen var festen igång efter många svårigheter. Det är så himla gulligt, eller vad jag ska kalla de. När vi sitter hemma och jag dricker någon drink som mamma har blandat ihop, samlar ihop mina saker, när Leam fråga:

Linn gillar du spriiiiit?

Ja vad svarar man på den frågan, kanske inte sprit, men vad spriten gör med kroppen, vilket kanske inte heller är helt rätt svar. ja sen åkte vi till elena och var där någon timme, sen drog vi vidagre till min syster hus där bror och en massa andra höll till, var en del flängande. Slutade till sist på kramm. Ja det var en lyckad kväll med en del intriger, men det hör väl som bara till.

Nej ska kolla upp bion nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0