busy women.

Den här veckan har jag känt mig upptagen, det hemskaste som kunde hända var när jag glömde och blogga igår! det var det första dagen sedan jag startade min blogg! ;) Me jag tror att ni alla överlevde! Jag hade en hektisk dag, var på skolan, hämtade tysken, pratade engelska, gick till jobbet, väntade på erika tills nyckeln kom och åkte hem och sov. Vaknade imorse med nya krafter.

Är fortfarande hur nöjd som helst med våran tysk, hon är verkligen super mysig. tråkigt nog har ag inte varit med henne allt för mycket eftersom jag jobbade både igår och idag, men tjänat pengar så jag slipper nog jobba under söndage. Kom iaf hem hit efter jobbet, fullt hus här i lägenhetet. det var massa tyskar och svenskar här, blev ingen pipes, vi tråkiga svenskar backade ur! Eller inte jag för jag är en rolig svensk, och väldigt självgod är jag med!

Nej jag har varit hur trött som helst idag, kommer hem och gör alla sällskap här och sen när jag och malin sätter oss i min schässlong börjar vi skratta hysteriskt, hon skrattar åt mig för att jag ska visa hur roligt hon skrattar och sedan är det kört. Malin går ut ur rummet flera gånger men varje gång hon kommer tillbaka börjar vi skratta hysteriskt. Malin är verkligen söt, hon har även världens sötaste skratt.

Imorgon har vi klassfoto och jag känner mig inte taggad, Ivar har lovat att t med sin match djurgårdströja till mig, glömmer han den är jag inte med på fotot. Inte ens för att jag skulle få ha den på mig men med lite övertalning så! Annars blir det väl bara något tråkigt linne och jeans. Det är ju trots allt mitt sista skolfoto i hela mitt liv så det är väl inte så vikitgt att man måste vara snygg, eller hur? ;)

Nej nu ska jag få min skönhets söm så att jag inte har påsar under ögorna imorgon, och Victoria överväger fortfarande att följa med till lyksele. Lutar åt att jag gör de, vilken upplevelse att se en liv levande älg. Hade bra!

Ciaaaaao


Kommentarer
Postat av: Victoria

JAA Linn!! du MÅSTE följa til Lycksele, det komemr bli jättekul, och tänk alla underbara djur du får se och all härlig kvalitetstid du får ha med din tysk också! Kom igen nu! ;)

2008-09-24 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0