Bulgarien.

Sitter just nu själv i Johans lägenhet, eftersom han är på skolan, rätt trist. Ändå har jag bara suttit här själv i inte mer än 5 min! :) men jag ska försöka göra lite på mitt projektarbete, får se hur mycket jag lyckas göra. Tror hela tidenn att jag ska kunna arbeta hur effektivt som helst, men det brukar inte bli så! :)

Sitter iaf och längtar tillbaka något groteskt till bulgarien, det är helt stört. Det känns så kallt och dystert här hemma men vadå? Det är bara att göra det bästa av situationen. Sitter och får en massa bilder av madde sen första kvällen, gud vad jag skulle vilja vara tillbaka där, när man hade hela veckan kvar att bara ligga och dega på stranden och ösa hela  kvällen/natten på glade viking eller las palmas! Ne nu är det bara ett minne blott.

Varför klaga, det är ju så väldigt fint här uppe i fjällvärlden med, det är bara njuta av livet. Det ska jag göra nu iaf och njuta av att jag är ledig i 1 och halv dag till :)

Haha Isabelle du kan verkligen förgylla min dag, sitter och tänker på din lilla incident med din mobil och skrattar för mig själv! Glad att demn funkar iaf, den är trotsallt bara 2 dagar gammal! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0