Body Balance.

Idag känner jag mig stolt, inte bara över mig själv utan även Malin, eftersom vi gick upp strax efter 6 imorse åkte till teg och körde ett bodybalance pass på träna. Jag som för övrigt hade sov morgon till 10, tänkte när klockan ringe, att ja om inte jag var så förbannat diciplineras, vilket är en lögn, då skulle jag kunna sova 3timmar till. Men upp och hoppa.

Det måste vara något fel med mig, min hypdokondori blir allt värre med dagarna, iförrgår när jag skulle sova hade jag lite ont i huvudet. Jag ligger sedan i sängen och övertalar mig själv att jag har en cancer knöl i huvudet? Vet man själv om att man är hypdrokondiker? Nästa gång jag får ont i huvudet ska jag ta lite av mitt kokain te, ska vara bra för sånt har jag hört. Inte hunnit smaka de än, var allr för trött igår!

Idag ska jag bara njuta av dagen och se på allting så ljust, vilket är mitt nya motto här i livet, ska även jobba och dra in lite pengar, vilket alltid är bra att ha. Vad jag ska hjälpa folken i husen att få en bättre ekonomi + mycket bättre internett. Dem kommer att vara mig evigt tacksam. Ser ut som jag jobbar själv idag med, Victoria tvekar nog på att gå tillbaka överhuvud taget, jag förstår henne :)

Ni ska även få en bra låt, som ni kommer se mycket ljusare på livet efteråt när ni lyssnat på den.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0