Betyg.

Sitter på skolan och har fått tillbaka mina betyg nu. Less jag blir på vissa saker, det är två ämnen där jag är besviken på mina betyg, och det är samma lärare som har satt betygen. Låg så högt man kunde och sista månaden srtulade allt till sig och jag blev sänkt. Det är hur kul som helst, att en lärare drar ner ens betyg bara för att man/ han är så dålig. Men jag ska inte klaga.

Är helt sjukt trött idag, inte alls taggad på skolan. Somnade sent, var tvungen att se klart hela notebook så klockan blev väl näramare halv 2! tänkte inte på att jag var tvungen att vara pigg på skolan. Nu sitter jag här och bara vill sova. Har mentorsamtal snart, måste plugga spanska som en toook medans jag väntar, skjuter upp de hela tiden så det blir ingenting gjort, less jag blir på mig själv. Hade musik första timmen, mitt huvud höll på att sprängas när dem spelade trummor, och jag fick än en gång bekräftat att jag inte har någon rytmkänsla.

Ne jag ska sluta klaga, vad händer med mig? Jag som bestämt mig att alltid se possitivt på saker. Är nog bara för att jag är trött och fryser, vill mest av allt åka hem och lägga mig under mitt sköna duntäcke och bara ligga där. Men nej nu ska jag rycka upp mig istl, tar tag i mig själv och tar med mig Malin och tränar ikv. Då kommer säkert jag att känna mig bättre till mods. Pluggar som en toook ikv så jag inte har fullt så lika mycket ångest över det.
Jag ska helt enkelt bli ångestfri!!


Måste fixa min cykel när jag kommer hem, he dit min kjedja som är av. eller jag har en ny nu, som jag har förstått de måste man ta bort hela däcket för att kunna he på kjedjan, kan bli ett roligt äventyr. Allt är så mycket bättre än att åka buss, tycker inte om att passa massa tider. Ne nu ska jag sluta flumma.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0