Back in Ullånger.

Ja nu var man tillbaka till det lilla röda huset med vita knutar. Jag kände att när jag såg bjästa skylten,så förstog jag faktiskt inte varör jag hade bestämt mig för att inte åka hem. Det är hur skönt som helst att vara hemma, ätit god mat, med både för och efterätt. Varit med Leam och Linnea, dem sötaste barnen i världen, har även hunnit haft lite modevisning för mamma och så ;)

Nu sitter jag i tv rummer med pappa, han håller på att showa med youtube, överlycklig att han hittat dit och tror att det är någonting alldeles nytt! Han har inbygg mick i datorn och sitter och sjunger med i Mikael Wiehes låt Flickan och Kråkan. Vilker faktiskt är en väldigt bra låt! ;) Så lutar mig bara bakåt i soffan och njuter.
Ska se någon film här snart, och bara ha en helt vanlig och mysig hemma kväll. Tro mig att det ska faktisk bli skönt. Och ja mina familjeförhållanden ser ganska bra ut.

Det är lika bra att tagga för morgondagen, ska verkligen ta det lungt så att det inte blir som sist, vilket slutade i nära in på katasrtof, och jag känner mig inte så mycket för att ta en taxi från kramfors hem hit imorgon. Så det är bara att dricka med förnuft som en vanlig tonåring i Sverige gör.

Ne nu tar batteriena på datorn slut.

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0